MAMAHAZIQ ESHOP

MAMAHAZIQ ESHOP

Wednesday 14 May 2014

SELAMAT HARI CIKGU


2 hari lagi adalah hari guru di malaysia pada 16 May 2014.. disambut setiap tahun sebagai penghargaan kepada para guru...


Di kesempatan ini saya nak ucapkan Selamat hari guru kepada kakak saya Norhani Ahmad,  bekas bekas guru- guru yang mengajar saya di Sekolah Menengah Kebangsaan Tiram Jaya , Sekolah kebangsaan seri tiram ,tanjong karang selangor dan juga kepada sesiapa yang bergelar cikgu...

TEMA HARI GURU TAHUN 2014 :
pencetus kreativiti , penjana innovasi..

Terima kasih kepada bekas bekas cikgu saya yang mengajar saya hingga saya ke tahap ini...


Terima kasih...

NORIDAH AHMAD   ID NO : 1084872

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

PENGEDAR SHAKLEE MANJUNG , SITIAWAN ,LUMUT,  LEKIR,AYER TAWAR , SERI ISKANDAR...

Hubungi +60173606700 |www.facebook.com/healthsupplement.eshoppe  |www.facebook.com/mamahaziqeshoppe


No comments:

Post a Comment